Els floristes decorem de Nadal la façana del Liceu

Un equip de floristes del Gremi va transformar la façana del Liceu en un aparador de l’art floral i del Nadal. Des d’una grua elevada a més de 4 metres els floristes van anar muntant una garlanda de 24 metres d’allargada confeccionada artesanalment amb fulles d’eucaliptus naturals, branques d’avet, estels de fusta i arpilleres en tons plata i blanc per acompanyar la cascada de llums blaves que cauen sobre la façana del Gran Teatre del Liceu.

A peu de carrer 6 canelobres de 2 metres  d’alçada confeccionats amb els mateixos materials il·luminen la senyorial entrada . També la cartellera anunciant La Traviata s’ha rodejat d’eucaliptus en verd i blanc i grans estels de fusta.  Un treball molt artesanal que atraurà la mirada dels ciutadans que passegin per La Rambla, que s’esta intentant recuperar com a passeig per la ciutadania. Tots els treballs estan fets perquè es vegin des de l’exterior i es poden contemplar i fotografiar des d’ahir fins passada la festivitat de Reis.

Amb la decoració de Nadal de la façana del Liceu el Gremi de Floristes posa en valor la professió del florista i la vinculació especial d’aquesta professió amb La Rambla i la ciutat de Barcelona, donant suport a la cultura i a la música en aquests difícils dies que està vivint.

Alguns mitjans s’han fet ressó de la iniciativa:

La Vanguardia, Decoración Liceo

Beteve, Campanya per recuperar La Rambla

EuropaPress, Los floristas decoran el Liceo

Us deixem algunes imatges perquè pugueu veure el muntatge i el treball final.

One Reply to “Els floristes decorem de Nadal la façana del Liceu”

  1. Que chulo!! Muchas gracias al Gremi de floristes!!

Comments are closed.