Formació agremiats: com destacar a les xarxes socials
Durant el mes de juliol vam realitzar un taller pràctic de formació en xarxes socials dirigit a les floristeries agremiades impartit per Dolors Roig, community manager del Gremi. El primer que vam fer va ser comprovar que cada assistent tingués el seu perfil a les xarxes ben configurat, és molt important tenir perfil d’empresa i no particular perquè així tenim més opcions (estadístiques, anuncis, etc.) Seguidament, vam entrar a veure i analitzar les publicacions que feia cada participant i quin tipus de resposta tenien.
A partir d’aquí vam ensenyar diferents tàctiques i eines per aconseguir més seguidors, idees sobre possibles publicacions, veure què i com ho feien d’altres floristeries…
Les xarxes socials són una eina molt útil que pot ajudar-nos molt a ser més visibles, crear una comunitat de seguidors e inclos comunicar ofertes, noticies, activitats dirigdes als nostres clients o possibles clients, entre altres. Des del Gremi ajudem a resoldre dubtes, donar idees, crear campanyes… I el més important, compartim i posem en comú dubtes, problemes, inquietuds… i els intentem resoldre.